Org. nr.: 993 943 924 Kontonr.: 4230 06 57308 Vipps: #93873
Logg inn

Bestilling av Gauldalsklær fra Bioracer

Her kommer invitasjonen til å handle i Bioracers webshop for Gauldal SK. 3 nye plagg lagt ut ift forrige åpning; Enduro shorts, Trøye Downhill langerm og Jersey Downhill SS. Alle bestillinger må gjøres i MYBIORACER. Webshopen vil være åpen til og med 26.04.2021. NB: Alt tøy som blir bestilt kommer i deres eget design, bortsett fra det som ligger under kategori «Collection».

MYBIORACER
For å logge inn eller lage konto på Mybioracer, klikk på følgende lenke: https://www.bioracer.no/no/mybioracer/?r=CoMdNajJN6

Les PDF filen, der finner du mer detaljert info for hvordan du registrerer konto. Har du en Mybioracer-konto fra før kan du bruke samme konto. Vedlagt ligger guide til innlogging og info om Bioracer. Vi har også laget en info-film om hvordan man bestiller: https://www.youtube.com/watch?v=HFEZeSuRn4wonto

LEVERINGSINFORMASJON
Tøyet vil bli levert ca 7 uker etter at webshopen har stengt. Tøyet blir pakket individuelt og levert til ditt postkontor.

Tilbehør
Vi har minimumskrav på alt tilbehør som bestilles i eget design. Det betyr at vi må innen webshop stenger må minimumskravet nås for at det kan sendes til produksjon. Dersom klubben ikke når minimum, blir din ordre på tilbehør kansellert. Klubben har noen utvalge størrelser på lager som medlemmene kan kjøpe av. For å kjøpe lagerført tilbehør, ta kontakt med klubben.

STØRRELSER
Bioracer er ansett å være ganske lik, men mer tettsittende enn deres tidligere leverandør, Trimtex, i størrelsen. Link til våre størrelsesguider: https://www.bioracer.no/no/cycling/teambekledning/st%C3%B8relsesguide-bioracer

VÅRE KOLLEKSJONER
PROFF – FOKUS PÅ TRENING OG KONKURRANSE
Dette er kolleksjonen som passer alle syklister, både mosjonister og eliteryttere. God komfort og passform uten at det går på bekostning av viktige egenskaper som ventilasjon, muskelstøtte og aerodynamikk.

RACE PROVEN – FOKUS PÅ KONKURRANSE
Kolleksjonen som passer for alle syklister som ønsker å maksimere de aerodynamiske egenskapene. Race Proven har et veldig smalt og aggressivt snitt. OBS! Disse klærne er sydd for optimal passform når du sitter på sykkelen - fremoverlent med utstrakte armer.

VIKTIG Å TENKE PÅ VED VALG AV PRODUKTER FRA DE ULIKE KOLLEKSJONENE
Race Proven-trøyene har en smalere og mer aggressiv passform enn Proff-kolleksjonen, derfor er det ikke uvanlig å gå opp en størrelse dersom man kjøper Race Proven trøyer. Vi anbefaler Race Proven hovedsakelig til ELITE ryttere.

NOEN ANDRE TIPS:
- Race Proven Sirio og Race Proven Lycra har samme snitt/størrelse, men på Race Proven Tempest anbefaler vi å gå opp en størrelse, da dette er et material med mindre stretch, noe som gjør at det kan være lurt å gå opp en størrelse fra Sirio og Lycra bibshortsene.
- Ved kjøp av vinterklær anbefaler vi å gå opp minimum en størrelse fra det du bruker i vanlig trøye og bibshorts. Dette er pga. at materialene er mer solide og har mindre stretch.
- Våre bibshorts er hakket lengre enn Trimtex, men ansett som normal i strl.

BARNESTØRRELSER
Følgende størrelser gjelder fra 01.01.2021:
K1= 116 cm
K2= 128 cm
K3= 140 cm
K4= 152 cm
K5= 164 cm
K6= 176 cm

ENDRING AV BESTILLING
Hvis du vil endre din bestilling, kan det gjøres så lenge webshopen er åpen. Etter at webshopen har stengt, kan du ikke endre ordren.
MERK! Alle endinger må gjøres via e-post til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

BEKREFTELSE
En bekreftelse på din ordre sendes til e-postadressen du oppga når du plasserte din bestilling. Sjekk at ordrebekreftelsen ikke havner i søppelposten din. Hvis du ikke mottar ordrebekreftelsen, kontakt oss på e-post: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

FØR DU TAR I BRUK DINE NYE KLÆR
Når du får dine nye klær anbefaler vi at du vasker dem før de tas i bruk første gang. Dette for å stenge fibrene i materialet som åpner seg når plaggene sublimeres*. Dersom du passer på å vaske tøyet før du tar det i bruk vil det også bevare farge og design bedre. *Sublimering er den prosessen i produksjonen hvor vi farger materialet med ditt unike design.

OBS!
 - Våre størrelsesguider gir kun en indikasjon på den riktige størrelsen for deg. Bioracer reserverer seg mot at du ikke får en optimal passform etter dine ønsker ved bruk av kun våre størrelsesguider.
 - Spesielle behov eller ønsker? Ta kontakt med oss på Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Ved eventuelle uklarheter og spørsmål, ikke nøl med å ta kontakt med oss på telefon: +47 97 90 70 00 eller på e-post: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

MB 300 tra MS 300 tra EVVS 300 tra  Dare BIORACER logo   GB 300 tra R1000 300 tra